Kūno laikas

savarankiškos
praktikos
metodai

Kviečiame į mažo intensyvumo MOVI praktikų seminarą, kurio metu supažindinsime su būtiniausiais judesio praktikos elementais, leisiančiais formuoti asmeninę judesio praktiką / kasdienę mankštą.

Žmogaus kūnas turi unikalią galimybę prisitaikyti prie aktualių iššūkių: raumenų raiščių, sąnarių ir net vidaus organų struktūros reaguoja ir formuojasi priklausomai nuo judėjimo būdo. Kūnas prisitaiko ir judėti ir nejudėti.

Stovintis vanduo genda, o tekantis dovanoja gyvybę. Kūno sveikatai, gyvybingumui ir potencialui skleistis reikalingas visus sąnarius ir audinius įtraukiantis, nejudriausius „užkaborius“ paliečiantis judesys – visą kūną proporcingai „aktyvuojanti“ judesio įvairovė.

Nuo judesio (arba nejudėjimo) pasirinkimų priklauso ir laiko poveikis kūnui. „Suaugimas“, senėjimas prasideda nuo sąstingio, nejudrumo, ir įsigali kaip gyvybinių funkcijų susilpnėjimas, judėjimo įgūdžių, judesio takumo, sąnarių amplitudžių praradimas. Tuo tarpu pakankamą įvairovę įtraukiantis judėjimas, naujų įgūdžių mokymasis (nepriklausomai nuo metų skaičiaus) dovanoja jaunatvišką gyvybingumą.

Kūnas neturi objektyvaus amžiaus – jis turi savyje sutelktą patirtį, kokybiškai ir nekokybiškai praleistą laiką. Todėl gera žinia yra ta, kad nepriklausomai ko ir kiek savyje sukaupėme, savo kūno laiką mes galime koreguoti skirdami daugiau kokybiško laiko kūnui.

Ko tikėtis:

Išmokti būtiniausių judesio praktikos elementų

„Instrukcijų“ kasdienės 20-40 minučių praktikos formavimui

Įžvalgų apie kasdienio judesio principus, praktinių patarimų kaip geriau ir daugiau judėti buityje

Pokalbių rūpimais klausimais

Kurso laikas

Lapkričio 6 d.
Sekmadienis
10-15 val
90 € | Registuotis »